Zwroty / Reklamacje

 

Składanie reklamacji / zwrotu


Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.), Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru na koszt własny.


W celu złożenia reklamacji / zwrotu, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji / zwrotu.


Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

W przypadku zwrotu prosimy podać nr rachunku bankowego.

2. Odesłanie produktu


Składając reklamację / zwrot prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz dowodem zakupu.

3. Wysyłka


Produkt należy wysłać na adres:
Prestige Mariusz Tomasik
SOSNOWA 17A
97-200 Tomaszów Mazowiecki

Nie przyjmujemy paczek pobraniowych.

Możesz również skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, aby otrzymać więcej informacji na temat produktu prosimy o kontakt pod nr telefonu: 518 471 253 od poniedziałku do piątku w godz 8.00 - 16.00.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl