
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz dowodem zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Prestige Mariusz Tomasik
SOSNOWA 17A
SOSNOWA 17A
97-200 Tomaszów Mazowiecki
Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, aby otrzymać więcej informacji na temat produktu.
Numer obsługi klienta:
518 471 253 lub 606 423 702
Obsługa klienta czynna w godzinach 8:00-16:00