Producenci
Wersje językowe
Waluty
Reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz dowodem zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Prestige Mariusz Toasik
WRZOSOWA 56
WRZOSOWA 56
97-200 Tomaszów Mazowiecki

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, aby otrzymać więcej informacji na temat produktu.

 


 

Numer obsługi klienta:

518 471 253 lub 606 423 702

Obsługa klienta czynna w godzinach 8:00-16:00

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl